Kormányablak

Hétfő:07:00-17:00
Kedd:08:00-17:00
Szerda:08:00-20:00
Csütörtök:08:00-18:00
Péntek:08:00-14:00
Szombat - Vasárnap:zárva
Telefon:
06-1-896-2667

Kormányablak

Az új, integrált ügyfélszolgálat hosszított, heti 49 órás nyitvatartási idővel nyújt az állampolgárok részére segítséget és tájékoztatást hatósági ügyeik intézéséhez.

Kormányablak: Az egyablakos ügyintézés célja, hogy minden állampolgár egységes arculatú, modern, szolgáltató típusú integrált ügyfélszolgálatnál tudja hivatalos ügyeit könnyen, hatékonyan és rugalmas nyitvatartási idő mellett intézni.

Főbb ügykörök: lakcímbejelentés, forgalmi engedély pótlása iránti kérelem, gépjármű átíratása iránti kérelem, parkolási igazolvány kiadása, vezetői engedély cseréje iránti kérelem, állandó személyazonosító igazolvány kiadása, egyéni vállalkozói igazolvány kiadása, TAJ-kártya iránti kérelem, építési engedély kiadása iránti kérelem, csecsemőgondozási díj iránti kérelem, családi pótlék megállapítása iránti kérelem, aktív korúak ellátása iránti kérelem, ügyfélkapu regisztráció

A kormányablakoknál intézhető ügyek száma folyamatosan növekszik. Az ügyfeleknek nem szükséges hivatalról hivatalra járniuk – beadványaikat a kormányablak bonyolítja le az illetékes hatóságoknál, részletesen tájékoztatva a kérelmezőt az ügymenetről és a szükséges intézkedésekről.

Az államigazgatási feladatokon túlmenően az önkormányzati ügyek is egy helyen elérhetők.

Az állampolgárok teljes körű tájékoztatást kapnak helyi adóügyi, építéshatósági, anyakönyvi, birtokvédelmi, lakásügyi, helyiségbérleti, csatornázási, parkfenntartási, útépítési, közterület-használati ügyekben, valamint szociális támogatással kapcsolatban.

Felvilágosítást kaphatnak az önkormányzati intézményrendszer működéséről, aktuális programjaikról, beiratkozásról, felvételről (Óvodák, Bölcsődék, Szociális Szolgálat, Védőnői Szolgálat, Gyermekjóléti Központ és Családsegítő Szolgálat, Klauzál Gábor Művelődési Központ, Cziffra Ház).

Valamennyi önkormányzati ügyben itt is benyújthatók a kérelmek, pótlólagos iratok, mindenfajta helyi ügy intézéséhez rendelkezésre áll nyomtatvány, melyek kitöltéséhez, iratok beszerzéséhez, illetve időpontfoglaláshoz is segítséget nyújtunk.

Így a lakosság számára lakóhelyükhöz közel, korszerű és modern körülmények között új típusú és széleskörű ügyintézés válik elérhetővé.



ELÉRHETŐSÉGEINK

1222 Budapest, Nagytétényi út 37-43. / Telefon: +36 1 424-3000 / E-mail: info@campona.hu

NYITVA TARTÁS

Hétfő - Szombat: 10.00 - 20.00
Vasárnap: 10.00 - 19.00

MEGKÖZELÍTÉS

Nézd meg, hogy jutsz el hozzánk a legkönnyebben.